Divizia de arome este impartita in 4 unitati:
♦ Bauturi
Aceasta include bauturi soft carbonatate si necarbonatate, sucuri de fructe, bauturi alcoolice si bauturi instant.
♦ Produse lactate
Aceasta include inghetata, iaurturi si produse desert instant.
♦ Condimente
Aceasta include mancaruri gata preparate, snacks-uri, supe, sosuri, preparate din carne si de pasare.
♦ Produse dulci
Aceasta include produse de panificatie, produse de cofetarie, cereale, guma de mestecat si ciocolata.
Care este gustul succesului?
La Givaudan, se intelege ca perceptarea unei arome pe piata depinde in mare masura de preferintele si de obiceiurile regionale. Crearea unei arome este o stiinta strans legata de psihologia si cultura oamenilor. In timp ce unele gusturi pot fi mai mult sau mai putin universale si nu se schimba deloc cu trecerea timpului, altele variaza radical de la un sezon la sezon si de la regiune la regiune.
De aceea, de aproape 2 secole, Givaudan a studiat preferintele gusturilor oamenilor din intreaga lume. Ei stiu ca obtinerea aromei depinde de intelegerea oamenilor si de timpul in care acestia traiesc. De cele mai multe ori crearea unei noi arome nu este doar o afacere, ci o arta.
Cu peste 200 de ani de experienta, Givaudan este recunoscut ca lider mondial in productia de arome. Creand cele mai placute arome de pe piata mondiala pentru cofetarie, produse lactate, bauturi, divizia de arome de la Givaudan se mandreste cu produsele sale de inalta calitate, livrate la timp, cu creativitatea si talentul ei. Dar in ciuda istoriei sale lungi si a tehnologiei indiscutabile, valoarea cea mai de pret a acestei divizii o constituie oamenii, care sunt unii dintre cei mai si talentati si solicitati profesionisti din aceasta industrie.
Givaudan are o echipa de peste 100 de specialisti care dezvolta produse noi in colaborare stransa cu clientii acestora. Conlucrarea aceasta are loc la unul dintre "centrele de creatie" localizate in SUA, Mexic, Brazilia, Singapore, Japonia, China, Anglia, Olanda sau Elvetia. In cadrul acestor centre, specialistii Givaudan dezvolta compusii necesari, adesea sustinuti de evaluarea senzoriala si in colaborare cu expertii in aplicabilitatea aromelor, care decid performanta unei arome in produsul finit. Procesul de indrumare a clientilor Givaudan in a da nastere de noi marci de produs combina experienta clientilor familiarizati cu piata locala cu cea a oamenilor nostri de stiinta care inteleg destinatia produsului.