Despre noi

 S.C. Gama Serv '95 a fost infiintata in baza legii 31/1991 la data de 09.12.1994 ca o societate cu raspundere limitata avand ca principal obiect de activitate comertul specializat cu materii prime si ingrediente destinate industriei alimentare (cod CAEN 4638). Activitatea se desfasoara intr-o locatie proprie situata in Bucuresti, str.Boldesti nr.60, sectorul 5, spatiu in care se afla si depozitele necesare pastrarii produselor comercializate.

 

In anul 1994 am inceput prin comercializarea de produse destinate industriei alimentare aduse din import, gama acestora fiind imbunatatita an de an. Activitatea a fost initiata in baza experientei de peste 45 de ani in industria alimentara a Dlui Valentin Grigoriu, un nume si acum cu rezonanta in bransa procasarii carnii. Daca in anul 1995 se comercializau 3-4 produse, in prezent se comercializeaza o sortimentatie de peste 100 produse importate in principal de la furnizori externi de renume mondial ca: NOVOZYMES Danemarca - enzime pentru morarit-panificatie; DSM Nutritional Products (fost Hoffmann-LaROCHE) Elvetia - vitamine, premixuri vitamino-minerale, antioxidanti naturali si coloranti alimentari; GIVAUDAN Elvetia - arome alimentare; DIANA NATURALS Franta - extracte naturale; Dr.LOHMANN Germania - minerale si premixuri minerale; DSM Food Specialties (fost Gist Brocades) Olanda - cheaguri si ingrediente pentru industria laptelui; DANISCO Danemarca - emulgatori, stabilizatori, pectine si culturi lactice liofilizate pentru industria laptelui (foste EZAL Rhodia); Funke GERBER Germania - sticlarie si aparatura de laborator. Principalii clienti ai firmei ii reprezinta producatori importanti din industria laptelui (LaDORNA, DANONE, FRIESLAND, PRODLACTA Brasov, SCIL Dambovita, LACTA Giurgiu, SCIL Harghita, etc), producatorii din industria de morarit si panificatie (DOBROGEA Constanta, PANBAC Bacau, VELPITTAR, BOROMIR, BANEASA, PANGRAM Resita, LOULIS Group,) dar si distribuitori specializati pentru produsele comercializate de firma ( de ex. farmaciile veterinare pentru cheaguri).

 

Mediul de lucru in care activeaza organizatia noastra nu este lipsit de concurenta, aici identificandu-se atat firme cu aceleasi preocupari din punct de vedere al activitatii dar care promoveaza un numar mai restrans de produse apartinand altor producatori, dar si companii care satisfac intr-o alta forma aceleasi nevoi ale consumatorilor. Preocuparea noastra se indreapta spre analizarea mediului de lucru existent si a modificarilor ce intervin in dinamica sa precum si a progreselor inregistrate in tehnologia productiei alimentare pe plan extern pentru a putea prezenta clientilor nostri noutatile in domeniu. Prin masurile intreprinse consideram ca am abordat cu atentie concurenta in domeniu incercand sa evitam aparitia asa numitei "miopii competitive" conform careia o organizatie este mai profitabil sa fie inlaturata de concurenta potentiala decat de cea curenta. Evolutia ascendenta a volumului de activitate in cei 11 ani de viata ai societatii intr-un domeniu care a avut un ritm de crestere asa de sustinut ne indica aprecierea de care ne-am bucurat in permanenta din partea partenerilor pentru calitatea serviciilor prestate.

 

Desi nu exista statistici care sa analizeze volumul total de activitate din domeniu apreciem ca detinem o pozitie importanta in regiunea sudica si centrala a tarii, fapt care ne determina sa analizam oportunitatea extinderii activitatii si in celelalte regiuni ale tarii precum si modalitatile de realizare a acestora.

 

Strategia dezvoltarii viitoare a firmei a necesitat intocmirea unei planificari pe termen mediu in care s-au stabilit jaloanele pentru elaborarea unor planuri secundare detaliate de realizare a obiectivelor. El vizeaza in principal stabilirea unei relatii viabile intre obiective, pregatirea angajatilor si resursele organizatiei pe de-o parte si conjunctura pietei pe de alta parte. Obiectivul pe care il vizam este cresterea activitatii noastre atat extensiv prin imbunatatirea portofoliului de clienti cat si intensiv prin imbunatatirea gamei de produse comercializate si a serviciilor ce insotesc livrarea acestora catre clienti. De asemenea urmarim angajarea in continuare a unui personal specializat in domeniul industriei alimentare care prin cunostintele detinute sa permita promovarea unor produse noi, utilizate pe scara extinsa in industria de profil din lume.